Color Block nailart.

Maandag dat betekent weer Nailart Monday  op het blog.
Voor deze nailart heb ik gebruik gemaakt van mijn nail guides.
Woensdag komt er een artikel over online.

image

Wat heb ik gebruikt :
– Base coat.
– Top coat.
– Nail guides.
– Picture Polish Mad Magenta en Forget Me Not.
– Snow Me White van Sinful colors.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens  met Mad Magenta.
Laat dit goed drogen en uitharden.

image

Stap 2:
Breng dan de nail guides aan.

image

Stap 3:
Breng dan Forget Me Not en Snow Me White aan.

image

Stap 4:
Terwijl het nog nat is haal je de nail guides eraf.

image

Stap 5:
Nagelriemen schoonmaken, aflakken met top coat en klaar.

image

image

In eerste instantie  heb ik gekozen voor 1 accent nagel, maar dit vond ik zelf wat saai.
Dus heb ik uiteindelijk  al mijn nagels gedaan.

image

image

Wat vinden jullie ervan?

image

6 thoughts on “Color Block nailart.

  1. Natasja 17 Nov, 2014 om 08:59 Reply

    Wat leuk zeg! Frisse combi met deze kleuren. Hier kan je de week goed mee beginnen!

  2. Madeleine begint opnieuw 17 Nov, 2014 om 23:55 Reply

    Gaaf!! Die Mad Magenta is echt een hele mooie kleur!!

  3. Laura 18 Nov, 2014 om 12:24 Reply

    Forget me not vind ik echt prachtig!! Mooie nailart!

  4. […] De tutorial van bovenstaande nailart vind je hier. […]

Geef een reactie

