Groen, Groen, Groen!

Zo was ik een tijdje terug helemaal in to watermarble nails.
Nu ik hele handige nail guides heb ben ik helemaal in to de gradiënt  nails.

image

Ik denk dat ik van de week een apart  artikel maak over de nail guides  die ik laatst  besteld heb.
Maar voor nu de Groen, Groen, Groen! nailart.

Wat heb ik gebruikt :
– Base coat.
– Top coat.
– 3 kleuren groene nagellak.
– Make-up sponsje.
– Nail Guides.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat. Dit zorgt voor een mooie gladde basis en de nagellak trekt niet in je nagels.
Vervolgens heb ik een gradiënt  aangebracht.

image

Laat dit goed drogen en uitharden, gebruik  desnoods een snel drogende top coat.

Stap 2:
Breng de nail guides aan op je nagel.

image

Stap 3:
Breng opnieuw een gradiënt aan.
Doe dit in de tegenovergestelde  richting  als de eerste keer.

image

Stap 4:
Haal direct  de nail guides van je nagels.

image

Stap 5:
Herhaal stap 2 t/m 4 voor elke nagel.
Nagelriemen schoonmaken, aflakken met topcoat en klaar.

image

Ik vind het leuk dat de middelste kleur groen  holografisch  is waardoor je een wat speelser effect  krijgt.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

8 thoughts on “Groen, Groen, Groen!

  1. artisticstateofmind 12 Nov, 2014 om 19:44 Reply

    Wauw super gaaf!

  2. misspinkynails 13 Nov, 2014 om 16:59 Reply

    Super leuk gedaan 😀

  3. Natasja 14 Nov, 2014 om 08:59 Reply

    Gaaf gedaan zeg! Ziet er ingewikkeld uit en doet me denken aan Colette van mysimplelittlepleasures😉😄 De water marble goeroe! Ken je haar? Ben ook reuze benieuwd naar je artikel over de nail guides. Goed weekend!

    • dailynailsart 14 Nov, 2014 om 09:39 Reply

      Als je weet hoe je het moet doen dan valt het wel mee.

  4. Miriam Terveer 14 Nov, 2014 om 10:45 Reply

    Heel mooi gedaan!! Prachtige kleuren ook 🙂

  5. […] Lang leve ebay en PayPal. Ik heb mijn Nail Vinyls besteld bij Vinyl It Up. Omdat ik gelijk  diverse patronen wilde heb ik een compleet setje gekocht waarvoor  ik $7 heb betaald. Tutorial van bovenstaande nailart vind je hier. […]

Geef een reactie

