Ice Ice, Baby!

De afgelopen dagen scheen de zon flink.
Toch merk ik dat het kouder aan het worden is, en dan voornamelijk in de ochtend met de hond uitlaten.
Des al niet te plus mogen we echt niet klagen voor de tijd van het jaar.
Door het koudere weer denk ik gelijk aan sneeuw en ijs.
image

Door die gedachte ging er ook een mooie nagellak door mij heen.
Namelijk 1tje van het merk Benecos met een geweldige naam: Ice Ice, Baby!.

Door de naam snap je nu wel waarom deze lak door mijn hoofd ging toch?

Ice Ice, Baby! :
Is een prachtig ijs blauwe kleur.
In eerste instantie is het een gewone baby blauwe kleur maar op de een of andere manier ook weer niet.
image

Wellicht dat het door de naam komt, maar ik vind het meer een ijzig blauwe kleur.
image

De lak is mooi dekkend in 2 dunne laagjes en heeft een snelle droogtijd (aanraak droog).
image

Doordat er een inhoud van 9ml in zit is het een klein flesje met een smal fijn kwastje.
Met vasthouden is het even wennen, maar door het smalle kwastje kan je wel mooi strak langs je nagelriemen lakken.
image

Zie je de glans op de foto’s…dat is de lak zelf, hoe mooi is dat. (Ik draag geen topcoat op de foto’s).

Ice Ice, Baby! heeft in combinatie met de Benecos topcoat 4 dagen perfect op mijn nagels gezeten.

Terwijl ik aan het swatchen was gingen er al gelijk nailarts door mijn hoofd.
Wellicht dat ik deze ook met jullie ga delen.
image

Benecos nagellak is verkrijgbaar bij SoloBioMooi en kost €5,25 p.s.
Dit vind ik een prima prijs kwaliteit verhouding.

Bij SoloBioMooi verkopen ze veel meer dan alleen maar nagellak.
Het is zeker de moeite waard om lekker op de site rond te neuzen.
Bij een bestelling onder de €45,- betaal je slechts €1,95 verzendkosten.

Wat vinden jullie van deze kleur?
image

One thought on “Ice Ice, Baby!

  1. misspinkynails 12 Nov, 2014 om 11:22 Reply

    Prachtige kleur en lak!

Geef een reactie

