Double chevron gradiënt.

Maandag, dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Laatst heb ik hele handige nail guides gekocht met diverse patronen o.a het chevron patroon.

image

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
– Make-up sponsje.
– 3 kleuren blauwe nagellak.
– Chevron nail guides.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt  met een base coat.
Vervolgens  heb ik een gradiënt aangebracht  door gebruik te maken van het make-up sponsje.

image

Laat dit goed drogen en uitharden voor je verder gaat.

Stap 2:
Breng de chevron  nail guides aan op je nagel.

image

Stap 3:
Breng  opnieuw  de gradiënt  aan in tegengestelde  richting als de eerste keer.

image

Stap 4:
Verwijder direct de nail guides.

image

Herhaal dit alles voor elke nagel.

Stap 5:
Nagelriemen schoonmaken, aflakken met topcoat en klaar.

image

image

Het is een vrij drukke nailart maar ik vind  het effect  wel erg leuk.

image

De chevron nail guides heb ik hier gekocht.

Wat vinden jullie ervan?

image

9 thoughts on “Double chevron gradiënt.

  1. NailTalk (@MTerveer) 10 Nov, 2014 om 11:21 Reply

    Hij is inderdaad vrij druk maar wel leuk! 🙂

  2. Mariëlle 10 Nov, 2014 om 14:46 Reply

    Zo heb ik het nog nooit gezien, heel tof!

  3. Ilse 10 Nov, 2014 om 15:16 Reply

    Heel leuk gemaakt!

  4. misspinkynails 10 Nov, 2014 om 15:23 Reply

    Gaaf gedaan meis!

  5. Rahma 10 Nov, 2014 om 18:43 Reply

    Je hebt zo’n gave blog! Ik vind dat je echt veel meer aandacht verdiend in de blogwereld!

    • dailynailsart 10 Nov, 2014 om 18:51 Reply

      Ahw, dankjewel! Ik doe mijn best, maar hard lopers zijn dood lopers. Buiten dat blog ik niet voor de aandacht (het is een leuke bijkomstigheid ) maar blog ik omdat ik het leuk vind.

  6. […] Nadeel van deze nail Vinyls  is dat ik ze nog nergens in Nederlandse webshops heb gevonden. Nu moet ik ook wel toegeven  dat Nederland  een beetje achter loopt qua nailart. Tutorial van bovenstaande nailart vind je hier. […]

Geef een reactie

