HoneyMoon

Picture Polish is echt een geweldig merk.
Ze hebben hele mooie lakken met ontzettend mooie finishes.
Laatst zag ik dat ze wederom een nieuwe collectie  hebben uitgebracht en ik besloot  er 1 lakje van te bestellen.

image

HoneyMoon:
Een hele mooie licht groene kleur die prachtige  shimmers bevat.
Ik denk zelfs dat deze wat holografisch  is in de zon.

image

Helaas liet de zon het afweten, maar zonder de zon is het ook een prachtige  lak.

image

HoneyMoon is mooi dekkend in 2 dunne laagjes en droogt erg snel op.

image

Er valt eigenlijk weinig te vertellen  over HoneyMoon, de foto’s  zeggen genoeg toch?

image

Picture  Polish is verkrijgbaar  bij Pretty Polish en kost €13,50.
Het is niet echt  een budget lak, maar het is het geld meer dan waard.

Wat vinden jullie ervan?

image

5 thoughts on “HoneyMoon

  1. NailTalk (@MTerveer) 8 Nov, 2014 om 12:15 Reply

    Wat een práchtige kleur zeg, wauw!

  2. Rosie 9 Nov, 2014 om 11:25 Reply

    Wauw wat een fantastische kleur :O! Die kleine shimmertjes er in maken het echt helemaal af! Ik ben alleen wel heel benieuwd of hij ook goed blijft zitten!? Chipt hij snel?! Dat vind ik nog wel belangrijk als ik een lakje aanschaf van meer dan een tientje ;-)!

    Liefs!!

    • dailynailsart 9 Nov, 2014 om 11:48 Reply

      Dit merk nagellak blijft bij mij vaak 3 dagen perfect zitten, daarna ben ik toe aan wat anders. Maar over het algemeen heeft Picture Polish een lange houdbaarheid op de nagels.

  3. […] ik gebruikt : – Base coat. – Top coat. – El Corazon Nymph. – Picture Polish Honey Moon. – Spray flacon met nagellak remover. – Bekertje water op kamertemperatuur  (spa […]

  4. […] heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Nail Guides chevron patroon. – Honey Moon van Picture Polish. – Nymph van El Corazon. – Striper […]

Geef een reactie

