Ruby.

Laatst konden jullie al lezen dat ik 2 lakjes van W7 bij de Op=Op shop heb gekocht.
Ik kocht er 2 voor 5 euro.
Vandaag laat ik jullie  de mooie Ruby zien, die zich niet makkelijk op de foto laat zetten.

image

#160 Ruby:
Dit is een mooi creamy lakje die fuchsia/rood van kleur is.

image

Helaas pikte de foto’s  alleen de kleur rood op.
Hij  lijkt dan ook veel roder als dat ‘ie in werkelijkheid  is.

image

Ruby is mooi dekkend in 2 dunne laagjes  en heeft een vrij snelle droogtijd.

Op onderstaande foto komt  de kleur het meest reëel  naar boven en dan voornamelijk  het flesje zelf.

image

Ondanks dat ik de kleur niet goed  op de foto kreeg, is het een erg mooie  kleur.
De lakjes van W7 lakken ook erg fijn.

image

W7 is dan ook een prima budget  nagellak die verkrijgbaar  is bij de Op=Op shop maar ook online  bij GetYourNailsDone.

Wat vinden jullie ervan?

image

7 thoughts on “Ruby.

  1. Mariëlle 5 Nov, 2014 om 09:32 Reply

    Dit is echt een hele gave kleur!

  2. Laura 5 Nov, 2014 om 09:53 Reply

    Hele mooie kleur! Ik heb laatst ook twee lakjes van W7 aangeschaft en ik ben ook erg positief over de kwaliteit! 🙂

    • dailynailsart 5 Nov, 2014 om 10:02 Reply

      De kwaliteit prijs verhouding vind ik erg goed.

  3. NailTalk (@MTerveer) 5 Nov, 2014 om 10:29 Reply

    Ik ken dat; sommige lakken zijn echt een drama om goed op de foto te krijgen! Maar heb nu wel een goed idee van wat voor kleur het is. Prachtig! Hou er wel van!

  4. mandybosnails 5 Nov, 2014 om 10:59 Reply

    wauw wat een gave kleur 😉

  5. misspinkynails 5 Nov, 2014 om 14:42 Reply

    Nice! Vind het echt een prachtige kleur!

  6. […] coat. – Top coat. – Safari licht roze nagellak (met ‘dots’). – W7 Ruby. – Chevron nail […]

Geef een reactie

