Ombre topcoat.

Deze topcoat  ligt al een tijd in mn kast.
Van de week was het tijd om deze  dan eindelijk te gaan testen.
Werkt het echt? …..

image

De nagellak die je gebruikt moet licht van kleur zijn.
Ik heb gekozen voor een licht blauwe  kleur.

Vervolgens  breng je 1, 2 en 3 laagjes aan.

image

Ik heb er voor gekozen  om 1 laagje op mijn middelvinger  te doen, 2 laagjes op mijn ringvinger en 3 laagjes op mijn  pink.

image

Je ziet  wel dat het wat donkerder wordt, maar ik zie ook dat de topcoat een rode waas  achterlaat.

image

Ik heb het zelfde geprobeerd  met een licht  roze lak (geen foto’s van) en hierbij  liet het ook een rode waas achter.

Mijn mening, niet kopen!
Ik had er veel meer van verwacht en de rode waas is erg jammer.

Wat vinden jullie ervan?

image

4 thoughts on “Ombre topcoat.

  1. Mariëlle 31 Okt, 2014 om 08:47 Reply

    He jammer, het idee was zo leuk… Bedankt voor de waarschuwing!

  2. artisticstateofmind 1 Nov, 2014 om 00:04 Reply

    Wat jammer!

  3. misspinkynails 1 Nov, 2014 om 10:32 Reply

    JAK!

  4. Natasja 1 Nov, 2014 om 14:52 Reply

    Jammer zeg..

Geef een reactie

