Green Way.

Als er een kleur is die ik moet kiezen, die ik graag op mijn nagels draag dan is dat de kleur groen.
Je hebt veel verschillende mooie kleuren groen, o.a Green Way van Benecos.
image

De kleur groen valt eigenlijk overal mee te combineren, ik was daarom ook erg blij dat ik deze mooie nagellak van SoloBioMooi ontving.

Green Way:
Zoals de naam al zegt, en hierboven benoemd heb is de kleur groen.
Ik heb zelfs het idee dat er een hint blauw in zit, maar die komt niet overduidelijk naar boven.
Het maakt de kleur wel extra mooi en apart.
image

De lak is mooi dekkend in 2 dunne laagjes en droogt ook erg snel op.
De snelle droogtijd is trouwens bij alle Benecos lakken die ik heb.
image

Doordat het een klein flesje isn (inhoud 9ml) is het kwastje ook klein en smal.
Hier moet ik wel even aan wennen met het lakken.
Doordat het een smal kwastje is kan je het wel netjes aanbrengen zonder te ‘knoeien’.
image

Topcoat is eigenlijk overbodig bij Green Way.
De lak zelf heeft al een mooie glans als finish.
Op de foto’s heb ik dan ook geen topcoat op.

Hierna heb ik wel topcoat aangebracht voor een langere houdbaarheid op mijn nagels.
De lak heeft 4 dagen perfect op mijn nagels gezeten, daarna was ik weer toe aan wat anders.
image

Green Way is echt een mooie aparte kleur groen met een prachtige glans als finish.

Benecos is verkrijgbaar bij SoloBioMooi en kost €5,25 p.s.
Ik vind dit een prima prijs kwaliteit verhouding.

Wat vinden jullie ervan?.
image

One thought on “Green Way.

  1. NailTalk (@MTerveer) 30 Okt, 2014 om 10:13 Reply

    Prachtige kleur. Hou zo van groen! Mooie glans ook!

Geef een reactie

