Now you see me, Now you don’t.

Maandag dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Vandaag heb ik een nailart geïnspireerd op de text van dit lakje. Illusionist.

image

Illusionist wilde ik gebruiken als basis, en daarover heen stempelen met een zwarte lak.
Dit zodat het vrij subtiel zichtbaar was.
Alleen moet ik zeggen dat het veel ‘on’zichtbaarder was dan ik gehoopt had.
Toch wil ik de nailart delen met jullie.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
– Zwarte nagellak.
Illusionist.
– Infinity plate #37.
– Stempel en schraper.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels met een base coat gelakt.
Vervolgens met een zwarte lak, met daarover heen 1 laagje Illusionist.

image

Stap 2:
Breng wat zwarte lak aan op je stempel platen.

image

Schraap het overtollige lak eraf.

image

Rol je stempel kussen erover.

image

Stap 3:
Stempel het vervolgens op je nagels.

image

Stap 4:
Je nagelriemen schoonmaken en aflakken met topcoat en klaar.

image

In bepaald licht zie je de nailart heel goed.

image

Alleen je ziet het vaker niet.
Erg jammer maar toch leuk.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

5 thoughts on “Now you see me, Now you don’t.

  1. Mirne 27 Okt, 2014 om 09:31 Reply

    Wat een prachtige basis kleur!

  2. NailTalk (@MTerveer) 27 Okt, 2014 om 11:52 Reply

    Valt inderdaad beetje weg, zonde! Maar dat lakje is fantastisch zeg!

    • dailynailsart 27 Okt, 2014 om 15:15 Reply

      Het is anders uitgepakt dan ik gehoopt had. Ach niet alles kan altijd gaan zoals ik wil.

  3. misspinkynails 27 Okt, 2014 om 14:55 Reply

    De basis is fantastisch! Maar idd een beetje zonde van je stempel kunst… Maar wanneer je hem wel ziet is het wel super tof!

    • dailynailsart 27 Okt, 2014 om 15:15 Reply

      Als je hem ziet is het leuk idd. Ach, volgende keer beter.

Geef een reactie

