Food Diary #2

Op de eerste Food Diary heb ik leuke reacties ontvangen.
Hierdoor heb ik besloten om er mee door te gaan.

image

Ik probeer zoveel mogelijke verschillende dingen te eten zodat het niet eentonig wordt.

Maandag:
Ik probeerde de gevulde aubergines uit die Serena van Beautylab had gemaakt.

image

Nee, niet voor herhaling vatbaar, het is duidelijk dat ik niet van aubergine houdt.

Dinsdag:
Ik had trek in kippenpootjes met sperziebonen en rijst.

image

Ook dit viel tegen, de kip was erg vettig.

Woensdag:
Lekker makkelijk, een broodje shoarma met kaas. Heerlijk!

image

Donderdag:
Een nieuw recept voor ons.
Kip ovenschotel. Met prei en kookroom, en aardappel schijfjes.

image

Zeker voor herhaling vatbaar.

Vrijdag:
Een supersnelle nasi.
Lekker met hamreepjes  en gebakken ei.

image

Zaterdag:
Zijn we naar de markthal geweest in Rotterdam.
Eenmaal thuis was ik zo moe dat we besloten soep uit blik te eten.
Hier geen foto van.

Zondag:
Ciabatta met gehakt en salami.
Lekker simpel en snel klaar.

image

Nu maar eens verzinnen wat wij deze week allemaal gaan eten.

image

One thought on “Food Diary #2

  1. misspinkynails 28 Okt, 2014 om 08:58 Reply

    Ziet er allemaal erg lekker uit!!!

Geef een reactie

