Above the knuckle ring.

Afgelopen tijd zie je het steeds vaker, de Above the knuckle ringen.
Erg leuk en lekker speels.
Ik kon het niet laten, ik wilde ze ook.
image

GetYourNailsDone verkoopt niet alleen nagellak, maar ook prachtige sieraden.
Kettingen, armbanden, horloges en dus ook ringen.

Het setje ringen wat ik kocht was de laatste die ze had en ik betaalde er maar €1,50 voor.
Dit zelfde setje heeft ze nog wel, alleen is de steen dan bruin van kleur.
image

De ringen zelf zijn goudkleurig, helaas niet duidelijk te zien op de foto’s.

Ik ben er erg blij mee, ondanks dat ik bijna geen goud draag, maar bij een bruine outfit staan deze super.
image

Neem zeker een kijkje op de site van GetYourNailsDone.

Wat vinden jullie ervan?
image

4 thoughts on “Above the knuckle ring.

  1. Mirne 24 Okt, 2014 om 10:42 Reply

    Ik vind ze leuk, vooral die met de steen! normaal zijn het vaak alleen van die subtiele.

  2. misspinkynails 24 Okt, 2014 om 12:25 Reply

    Ik vind het echt super leuk. Maar door mijn silversplint ringen kan ik ze niet dragen. Maar goed die lijken ook op speciale ringen al zijn ze niet zo mooi als deze!

  3. Linda / Oh My Beauty 24 Okt, 2014 om 17:08 Reply

    Ik vind die ringen altijd erg leuk! Ik heb er zelf aardig wat van de Primark en H&M

  4. Mariëlle 24 Okt, 2014 om 19:32 Reply

    Ooooh my god, ik moet dit echt hebben ❤

Geef een reactie

