Rose Passion

Van SoloBioMooi ontving ik laatst weer 4 prachtige lakken van het merk Benecos.
Het is alweer een tijdje geleden dat dit merk online is gekomen, daar komt nu dus verandering in.
image

Ik ga de 4 lakken verspreiden over 4 weken, zodat ze niet allemaal tegelijk online komen.

Rose Passion:
De kleur is lastig te omschrijven, in het ene licht is het bruin met een lichte roze ondertoon, de andere keer is het mooi donker bruin.
image

Toen ik mijn vriend vroeg, welke kleur is dit zei hij: lever kleur.
Ja, daar heeft hij wel een punt.
image

Anyway, het is een mooie kleur die perfect is voor de herfst.
Als ik aan herfst denk, dan zie ik mooie bruine kleuren, dus deze nagellak past daar mooi bij.
image

De inhoud is 9ml, dit is voor mij prima.
Als nagellak liefhebber maak ik zelden een lakje helemaal op.
image

De lak is mooi dekkend in 2 dunne laagjes en droogt erg snel op.
Hierdoor kan ik snel door met een eventuele nailart.

4 dagen lang heeft Rose Passion perfect op mijn nagels gezeten zonder chip wear.
De lak zelf heeft ook een hele mooie glans als finish.
Zoals op de foto’s te zien is, ik draag geen topcoat.
image

Deze lak is dus erg mooi voor de herfst dagen, maar ik zal deze ook zeker buiten de herfst dragen.

Benecos nagellak is verkrijgbaar bij SoloBioMooi en kost €5,25.

Hoe zouden jullie deze kleur noemen?
image

One thought on “Rose Passion

  1. NailTalk (@MTerveer) 23 Okt, 2014 om 17:33 Reply

    Prachtig zacht kleurtje!

Geef een reactie

