JewelCandle.

De koudere dagen zijn aangebroken,  het wordt sneller donker en we kruipen lekker op de bank met een dekentje.
Op deze avonden vind ik het heerlijk om kaarsen aan te hebben.

image

JewelCandles zijn heerlijke geurkaarsen van hoge kwaliteit waarin een prachtig sieraad van 925 Sterling zilver in zit.
De waarde van het sieraad kan variëren van €10,- tot €250,-.

Iedere kaars wordt met liefde en met de hand gemaakt in Europa.
Er wordt dus niet gebruik gemaakt van de lage loon landen, waar de armsten van de armsten worden uitgebuit.

image

Zelfs de motieven op de kaarsen worden met de hand gemaakt en vind je dus alleen op de JewelCandles.
Ook wordt elke kaars voor verpakking nog gecontroleerd en krijgt een persoonlijke handtekening van een bevoegd medewerker.

image

Van JewelCandle ontving ik 2 kaarsen met ieder een heerlijke geur.
True Love, ruikt heerlijk naar een lichte rozen geur en ik vond daar mooie oorbellen in
Sweat Heart die wederom ook ruikt naar rozen, daarin zat een prachtige ring.

image

De kaarsen worden netjes en goed verpakt zodat deze niet beschadigd raken tijdens verzenden.

image

De sieraden zitten netjes in een zip bag met daarom heen folie zodat deze beschermd zijn tegen de hitte.

image

De JewelCandle vind ik een ontzettend leuk concept.
Het is net een cadeau, en wachten tot het sieraad tevoorschijn komt.
De prijzen zijn verschillend, maar zeker het geld meer dan waard.
Ook hebben ze veel keus qua geur en kleur maar ook qua formaat.

image

Neem zeker een kijkje op de website en wordt ook verliefd op deze kaarsen, net als ik.

image

Dan heb ik nog wat leuks voor jullie.
Met de code dailynailsart10 ontvang je tot 10 december 2014, 10% korting op jouw bestelling.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

2 thoughts on “JewelCandle.

  1. misspinkynails 21 Okt, 2014 om 13:59 Reply

    Ik wist niet wat ik er van moest verwachten maar eerlijk gezegd vind ik het een heel leuk verzonnen concept.

    • dailynailsart 21 Okt, 2014 om 14:04 Reply

      Het is echt net een cadeautje die je aansteekt. Erg leuk

Geef een reactie

