Blue And a Half Man.

Vorige week zagen jullie al een prachtige lak van  Catricen, namelijk First Class Up-Grape.
Ik vond die lak zo mooi, dat ik besloot de blauwe variant er ook van te nemen.
image

Wel moet ik zeggen dat ik de lakken van Catrice liever niet meer koop. Dit omdat de kwastjes echt bagger zijn (uitstekende haartjes, scheve kwastjes) maar deze kleuren kon ik gewoon niet laten staan.

#66 Blue And a Half Men:
Dit is een mooie donker blauwe kleur met prachtige shimmers erin.
image

De shimmers zorgen er zelfs een beetje voor dat de lak zo nu en dan paars lijkt.
Erg mooi!
image

Dekkend is deze nagellak in 2 dunne laagjes en drogen doet het redelijk snel.
image

Ik denk dat ik de rode en deze blauwe variant een keer ga combineren in een nailart.
Denk dat dat wel erg mooi zal zijn.
image

Wat vinden jullie ervan?
image

2 thoughts on “Blue And a Half Man.

  1. NailTalk (@MTerveer) 17 Okt, 2014 om 17:05 Reply

    Ook zeker een beauty al vind ik First Class grape Up Grape wel iets mooier!

  2. Come-Moda 18 Okt, 2014 om 09:00 Reply

    Mooie kleur he?! Ik heb hem ook haha

Geef een reactie

