Pastel dots.

GetYourNailsDone heeft vrij veel keus qua nagellak.
De pastel dots van safari spraken mij erg aan en besloot er 1 te bestellen.

image

Ik koos voor de licht roze variant, alleen is er iets fout gegaan en heb ik de paarse variant gekregen.
Dit heb ik door gegeven aan Margo en dit is netjes opgelost.  Ik krijg alsnog de roze variant thuis.
Die zien jullie dus binnenkort.

De lakjes van Safari hebben geen naam, alleen een nummer.
Beetje jammer want ik vind nagellak met een naam zo leuk.

#463:
De basis is mooie pastel paars met verschillende glitters erin, qua formaat en vorm maar ook qua kleur.

image

Het aanbrengen ging wat lastig, dit omdat je de glitters een beetje op zn plek moet leggen.

image

De lak is mooi dekkend in 2 dunne laagjes.
Wat ik erg leuk vind is dat je een soort 3D effect krijgt.
De glitters van de eerste laag liggen dieper dan de 2de laag.
Erg leuk.

image

Drogen doet de lak redelijk snel en het heeft een mooie glans als finish.
Nu zou je denken dat het verwijderen van de lak lastig gaat door de glitters,  maar niets is minder waar.

image

Al met al ben ik erg blij met deze lak, en door de glitters is een nailart overbodig.

Safari is te koop bij GetYourNailsDone en kost €1,50.

Op dit moment krijg je met de code partytime 50% kortingen op je nagellak!
image

Wat vinden jullie ervan?

image

5 thoughts on “Pastel dots.

  1. Margo 16 Okt, 2014 om 08:49 Reply

    Wat een mooie swatch 😀

  2. NailTalk (@MTerveer) 16 Okt, 2014 om 10:47 Reply

    Een erg lief lakje!

  3. misspinkynails 16 Okt, 2014 om 15:52 Reply

    Oeh wat een mooi lakje!!!

  4. Iris Beukers 17 Okt, 2014 om 11:00 Reply

    Wauw wat een schattig lakje!

Geef een reactie

