Mani swap.

Je ziet het steeds baker op blogs, de mani swap.
Iedereen doet het net iets anders maar het komt uiteindelijk op hetzelfde neer.

image

Nu ben ik dus op zoek naar iemand die dit met mij wilt gaan doen.
Alleen zoek ik niet zomaar iemand.

Ik ben op zoek naar iemand die ook blogt.
Je hoeft niet perse alleen maar over nagels te bloggen, maar het moet wel een terugkomend iets zijn op je blog.
Ook zou ik het fijn vinden als je minimaal 3 blog posts per week plaatst.

Het is de bedoeling dat we dan 1 keer per maand een mani swap houden.
Hoe we dit precies gaan invullen hebben we het dan samen over.

Om een beetje een idee te krijgen hoe jij ‘bent’ qua nailart wil ik je vragen om een nailart te sturen die je zelf hebt gemaakt (zo recent mogelijk).
Stuur dit naar ladydtje@gmail.com met als onderwerp mani swap.

image

Dus vind jij het leuk om een maandelijkse mani swap te doen, of heb je een ander leuk idee voor een maandelijks artikel mail mij dan.

image

Geef een reactie

