Happy watermarble.

Maandag dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Sorry…maar ik heb weer een watermarble tutorial voor jullie.
De laatste tijd ben ik daar veel mee bezig geweest, en het is ook gewoon leuk om te doen.

image

De laatste tijd wordt het weer wat kouder, meer regen, donkere dagen…
Wat is er dan beter, om vrolijke nagels te hebben.

Wat heb ik gebruikt:
– Essence LE Wave Goddess (geel, roze en blauw).
– Base coat.
– Top coat.
– Bekertje water op kamertemperatuur.
– Naald.
– Wattenstaafjes.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.

Stap 2:
Laat van iedere kleur een druppeltje vallen in het water.
Doe dit net zo lang tot je bekertje redelijk vol is.

image

Stap 3:
Breng dan met je naald het patroon aan.
Leg dan je nagel op het gewenste patroon en verwijder het overtollige lak met een wattenstaafje.
Haal dan je nagel uit het water.

image

Stap 4:
Herhaal dit alles voor elke nagel.
Nagelriemen schoonmaken, aflakken met top coat en klaar!

image

image

Zoals ik al zei een vrolijke watermarble bij dit grauwe weer.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

10 thoughts on “Happy watermarble.

  1. francien 13 Okt, 2014 om 09:55 Reply

    Ohhh wat kunstig!Jouw patronen zijn zo mooi gelijk ,hoe krijg je het voor elkaar.Ook zijn je vingers zo mooi schoon,het maakt altijd zon rommel en je vingers blijven altijd een beetje gekleurd.Mooi hoor!

    • dailynailsart 13 Okt, 2014 om 10:06 Reply

      Heel veel oefenen. Toen ik net begon met watermarble was het ook echt niet mooi. Maar veel oefenen dan lukt het vanzelf. Ook gebruik ik spa blauw, werkt beter als gewoon kraanwater. Mijn vingers maak ik gewoon schoon met nagellak remover. Maar je kan er ook voor kiezen om je vingers af te plakken met tape.

  2. NailTalk (@MTerveer) 13 Okt, 2014 om 11:26 Reply

    Nou inderdaad, lekker vrolijk bij dit grijze weer, niks aan! Erg leuk gedaan, knap ook!

  3. Natasja 13 Okt, 2014 om 12:32 Reply

    Wat een vrolijke kleuren! Mooi patroon ook!!

  4. misspinkynails 13 Okt, 2014 om 15:27 Reply

    Krijg spontaan zin om te gaan watermarblen! 😉

  5. fleur2012 14 Okt, 2014 om 14:43 Reply

    Wauw, dit ziet er echt supervet uit! Ga ik zeker eens proberen, dankje voor het idee!

  6. […] een watermarble, de Happy Watermarble. Gebruik gemaakt van allemaal vrolijke kleuren, en het patroon vind ik ook goed […]

Geef een reactie

