First Class Up-Grape

Met de herfst zie je veel donkere kleuren, zowel in kleding als op de nagels.
Nu lak ik echt niet seizoensgebonden, maar toen ik deze beauty zag staan dacht ik gelijk herfst.

image

De meeste die mij kennen, weten dat ik van donkere kleuren houdt.
Ik vind het bij mij zelf mooier staan als de lichtere kleuren.

#59 First Class Up-Grape:
Is een mooie rood/bruine lak met prachtige shimmers erin.

image

Deze kleur doet mij echt aan de herfst denken, het rode en het bruine zie je terug in de bladeren van de bomen.
En de shimmers die doen me denken aan de zon.

image

Deze lak is dekkend in 2 dunne laagjes met een redelijk snelle droogtijd.

image

image

Ik denk dat ik een nieuwe favoriet heb!

image

Wat vinden jullie ervan?

image

9 thoughts on “First Class Up-Grape

  1. Luchessa 10 Okt, 2014 om 13:15 Reply

    Oh yes First Class Up-Grape is what i’m wearing myself right now. Quite happy with how the polish looks on my nails & only used one thick coat. Guess as you said: Ik denk dat ik een nieuwe favoriet heb! you like it too for the fall season 😉
    Cheers, nail twinsy 😀 xo

    • dailynailsart 10 Okt, 2014 om 13:29 Reply

      Oooohh i love this polish. It is great for this time of the year. Love it

  2. NailTalk (@MTerveer) 10 Okt, 2014 om 15:19 Reply

    Lang geleden dat er een lakje was waarvoor ik naar de Kruidvat rende maar voor deze heb ik dat gedaan nadat ik swatches zag! Vind het echt een beauty ❤

    • dailynailsart 11 Okt, 2014 om 10:33 Reply

      Serieus?! Wat leuk, maar het is ook een prachtige kleur. Zeker het rennen waard hihi

  3. Come-Moda 10 Okt, 2014 om 23:49 Reply

    Mooie herfst kleur

  4. misspinkynails 13 Okt, 2014 om 14:49 Reply

    Wauw wat is dit voor een mooie lak zeg! Ik denk dat ik toch maar weer eens ga kijken bij het schap van Catrice. Hoe was het kwastje? Want daarom besloot ik de Catrice lakken vooral te laten voor wat ze waren!

    • dailynailsart 13 Okt, 2014 om 15:30 Reply

      Hij is prachtig, en idd de kwastjes zijn bagger. Bij deze viel het nog wel mee. Maar ikzelf koop ook niet meer zo snel wat van catrice.

  5. […] week zagen jullie al een prachtige lak van  Catricen, namelijk First Class Up-Grape. Ik vond die lak zo mooi, dat ik besloot de blauwe variant er ook van te […]

  6. […] Wat heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Nail guides (of striping tape ). – First Class Up-Grape (Catrice). […]

Geef een reactie

