Nude nagels met een beetje extra.

Soms heb ik van die dagen dat ik gewoon echt niet weet wat ik wil met mijn nagels.
Of ik heb teveel pijn waardoor ik de kracht niet heb voor een nailart, of ik heb gewoon geen inspiratie.

image

Op zulk soort dagen zijn nagellak toppers echt een uitkomst.
Zo heb je toch net dat extra op je nagels, maar kost het je totaal geen moeite.

De essence Pixie Dust is een prachtige topper die elk lakje net dat beetje extra geeft.

image

Zo lakte ik mijn nagels eerst met England’s Rose uit de LE Check & Tweed van Catrice.

image

Daaroverheen bracht ik 1 laagje Pixie Dust aan.

image

image

Ik vind het resultaat erg mooi.
Wat vinden jullie ervan?

image

6 thoughts on “Nude nagels met een beetje extra.

  1. Lonneke 9 Okt, 2014 om 07:09 Reply

    Ik vind de combinatie erg mooi bij elkaar. Ik heb ook van die dagen dat ik mijn nagels nude heb als ik even geen inspiratie heb.

    • dailynailsart 9 Okt, 2014 om 07:16 Reply

      Thnx. Ik had deze combi in mijn hoofd en moest hem gewoon uitwerken. Verrassend genoeg erg mooi

  2. Natasja 9 Okt, 2014 om 08:18 Reply

    Heel mooi en simpel in z’n eenvoud. Houd ik ook van!

  3. NailTalk (@MTerveer) 9 Okt, 2014 om 10:23 Reply

    Mooie, zachte combi ❤

  4. misspinkynails 9 Okt, 2014 om 12:16 Reply

    Ow wat een beauty als combinatie! Helemaal top!

Geef een reactie

