Ugg laarzen.

Door mijn reuma heb ik snel last van waterkou, en gewoon koud weer.
Hierdoor moet ik mij vanaf de herfst goed en warm aankleden.
Daar horen natuurlijk ook goede waterdichte schoenen/laarzen bij.

image

Vorig jaar november zag ik bij de bijenkorf hele gave laarzen van Ugg.
Niet die standaard uggs maar een soort regen laarzen.
De standaard uggs zijn wel leuk, maar als het regent of sneeuwt, tja dan krijg je toch natte voeten.

De regen laarzen die ik zag vond ik echt heel gaaf, niet standaard regen laarzen maar fashionable laarzen.
Alleen hield de prijs mij tegen.
Tot december rond de kerst, afprijzingen!!!!

Weer zag ik ze staan met maar liefst 50% korting, alsof het de bedoeling was, want het was het laatste paar in mijn maat.
Dus ik nam ze mee.

image

Helaas heb ik ze pas een keer of 2 aangehad, dit omdat vorig jaar de winter niet kwam, en de regen was ook ver te zoeken.

image

Tot nu! Eindelijk kan ik gaan genieten van mijn laarzen.

image

Ik vind ze erg leuk door het riempje wat erom heen zit en dat het van regen laars naar stof overgaat.

Eindelijk heb ik goede, warme,  water dichte laarzen waar ik ontzettend blij mee ben.

image

Wat ook erg fijn is, is dat er voet kussentjes van uggs zelf in zitten, hierdoor geeft het een extra zacht gevoel en lekker warm.

Ongetwijfeld zullen jullie met deze laarzen ootd zien.
Wat vinden jullie ervan?

image

9 thoughts on “Ugg laarzen.

  1. Margo 8 Okt, 2014 om 08:50 Reply

    Oh heerlijk! Ben zelf ook dol op Uggs (heb ze nu ook aan, nu het koud is, eindelijk!) en deze zijn inderdaad super fashionable. Tof 🙂 Goeie koop!

  2. Natasja 8 Okt, 2014 om 09:51 Reply

    Prachtig!! Kan me goed voorstellen dat je zin hebt om deze laarzen aan te trekken, wat een feestje gaat dat zijn!!

    • dailynailsart 8 Okt, 2014 om 09:54 Reply

      Nou vind ik het niet erg hoor als we de winter weer overslaan. Maar komt die wel dan ben ik voorbereid.

  3. teresa 8 Okt, 2014 om 10:15 Reply

    OMG!!!!!

    Ze zijn super mooi!!!! Oef ik wil ze ook… ahahahhahhahahhahaha
    Echt ze zijn super! Je hebt mij verliefd laten worden op je laarsjes ihih 😉

    • dailynailsart 8 Okt, 2014 om 10:17 Reply

      Dankjewel! Ik heb echt geen idee of ze nog ergens verkrijgbaar zijn…

  4. Mirne 8 Okt, 2014 om 10:28 Reply

    Ik vind ze wel tof, al doen ze me wel een beetje aan paardrij laarzen denken

  5. misspinkynails 8 Okt, 2014 om 15:27 Reply

    Oeh! Nice… Helaas kan ik geen laarzen aan… Ik heb vorig jaar heerlijk winter All Stars gekocht in de USA. Waterdicht en heerlijk warm.

  6. Lonneke 9 Okt, 2014 om 00:36 Reply

    Wat zijn ze gaaf zeg, ik begrijp je keuze wel.

Geef een reactie

