Day Time vs.

Day Time vs. behoort ook tot de LE Keep Dancing van P2.
Vorige week konden jullie de zwarte lak al zien waar ik erg blij mee ben.

Over Day Time vs. ben ik wat minder tevreden, weten waarom…lees dan snel verder.

image

Day Time vs:
Is een mooie licht roze/paarse lak.
De kleur is echt erg mooi en apart en bevat geen shimmers.

image

Dan de dekking, hier was ik echt bang voor dat deze niet mooi zou dekken.
Mijn max qua laagjes is 3…

image

Op de foto’s draag ik 4 laagjes en nog ben ik niet tevreden over de dekking, hier en daar zie je mijn nagel tips er nog door heen.

image

Doordat ik zoveel laagjes heb aangebracht duurt het drogen ook erg lang. Jammer!

image

Conclusie,  de kleur is erg mooi, maar de dekking is echt bagger…

Wat vinden jullie ervan?

image

4 thoughts on “Day Time vs.

  1. NailTalk (@MTerveer) 7 Okt, 2014 om 09:47 Reply

    Wat balen van de drie laagjes…! Want ik vind ‘m mooi. Hij is lief en zacht!

    • dailynailsart 7 Okt, 2014 om 09:49 Reply

      4 laagjes zelfs. Erg jammer idd want de kleur is erg mooi

  2. Lonneke 7 Okt, 2014 om 11:58 Reply

    De kleur is mooi, jammer van de dekking.

  3. misspinkynails 7 Okt, 2014 om 13:21 Reply

    Mooi kleurtje!!! Maar jammer van de dekking 😦

Geef een reactie

