Black, Grey and White marble nails.

Maandag dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Ik hoop niet dat jullie de watermarbles al zat zijn, aangezien ik er vandaag weer 1 voor jullie heb…..
image

Mij lukt het vaak genoeg ook niet, een perfect patroon in je watermarble.
Frustratie is dan all over the place.
Maar waarom perse een perfect patroon als het ook anders kan?

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat en top coat.
– Naald en wattenstaafjes.
– Zwarte nagellak (Essence) witte nagellak (Sinful Colors) grijze nagellak (China Glaze).
– Bekertje spa blauw op kamertemperatuur.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Mijn wijsvinger heb ik zwart gelakt en mijn middelvinger grijs.
Duim, pink en ringvinger wit.

Stap 2:
De grijze, witte en zwarte lak heb ik iedere keer een druppeltje van in het water gedaan.
Vervolgens met de naald heb ik willekeurige lijnen getrokken waardoor je dus echt het marble effect krijgt.
image

Stap 3:
Stap 2 heb ik alleen met mijn duim en ringvinger gedaan om een leuk speels nailart te creëren.
image

image

Stap 4:
Nagelriemen schoonmaken, aflakken met topcoat en klaar!
image

image

Wat vinden jullie ervan?
image

9 thoughts on “Black, Grey and White marble nails.

  1. mandybosnails 6 Okt, 2014 om 11:00 Reply

    Gave kleuren combinatie! Heel mooi geworden. Ik heb op het ogenblik “dry needle marble” nails. Zonder water dus. Weet nog niet goed wat ik ervan moet vinden 😉 Foto staat ervan op mn instagram: mandybosnailsshopdiy

  2. Come-Moda 6 Okt, 2014 om 11:07 Reply

    Heel mooi zo

  3. NailTalk (@MTerveer) 6 Okt, 2014 om 11:40 Reply

    Mooie nail art!! ❤

  4. Laura 6 Okt, 2014 om 14:31 Reply

    Ziet er echt geweldig uit! Dit wil ik ook eens gaan proberen! Ik vind de kleurencombinatie die je hebt gekozen ook heel leuk!

  5. Mariëlle 6 Okt, 2014 om 14:55 Reply

    woow wat gaaf!! Ik heb het nog steeds niet zelf geprobeerd haha…

  6. Dionne Knooren 6 Okt, 2014 om 16:43 Reply

    Ziet er mooi uit!

  7. misspinkynails 7 Okt, 2014 om 13:20 Reply

    Nooit genoeg watermarble!! Erg mooi 😀

Geef een reactie

