Yes we POP!

Essence heeft veel keus qua nagellak,  maar ook qua toppers.
Dat zijn lakken die je over een basis kleur aanbrengt.

image

Yes we POP! Heb ik cadeau gekregen.
Ik was dan ook erg benieuwd hoe deze zou aanbrengen en het resultaat natuurlijk.

01 Bubble Gum:
Het is een roze confetti topper die hexagon flakies bevat.

image

Het aanbrengen ging eigenlijk niet zo makkelijk, de basis is heel dik van structuur en je moet echt wat moeite doen om de confetti op je nagels te krijgen.

image

Doordat de basis heel dik is duurt het vrij lang voordat je nagels droog zijn.
Op de foto’s heb ik 1 laagje aangebracht.

image

Zoals je ziet komt er niet veel op je nagels, maar des al niet te plus geeft het wel een grappig effect op je nagels.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

5 thoughts on “Yes we POP!

  1. Jo 3 Okt, 2014 om 10:29 Reply

    Super leuk, dat polka dot effect! Wel jammer dat het zo lastig aan te brengen is… Perfect dus in combinatie met een serie-kijken en minder geschikt als je snel weg moet 😉

  2. Julie 3 Okt, 2014 om 15:36 Reply

    Ik vind het wel een erg leuk effect! 😀

    Ik heb trouwens jouw blog vermeld in een artikel dat vandaag op onze blog online gekomen is! 😉

  3. misspinkynails 7 Okt, 2014 om 13:19 Reply

    Wat jammer… Ik vond het in het flesje zoooo leuk. Jammer maar het effect is zeker wel leuk!

Geef een reactie

