Night Life

Bij mijn Duitsland aankopen konden jullie al zien dat ik 3 lakjes van P2 gekocht heb.
Deze lakken behoren tot de LE Keep Dancing.

image

Dat ik van donkere kleuren houdt en shimmers weten jullie, ik was dan ook erg blij met deze lak.

Night Life:
Het is een zwarte lak met prachtige shimmers erin.
In de zon zouden de shimmers nog beter naar voren komen, maar de zon liet het afweten.

image

Er zit 5 ml in, niet veel, maar genoeg voor mij aangezien ik zelden een lak op maak.

image

De lak is dekkend in 2 dunne laagjes en droogt redelijk snel op.

image

Ik vind deze lak erg mooi en zal ik zeker vaker gaan dragen.

image

image

Wat vinden jullie ervan?

image

4 thoughts on “Night Life

  1. NailTalk (@MTerveer) 2 Okt, 2014 om 12:04 Reply

    Prachtig lakje!

  2. misspinkynails 2 Okt, 2014 om 12:51 Reply

    Wow wat een beauty! Ik heb hem voor mezelf ook mee genomen maar had hem nog niet opgehad! Hij is echt mooi!

  3. artisticstateofmind 4 Okt, 2014 om 17:35 Reply

    Prachtig lakje!

Geef een reactie

