Comfy ootd.

Dat ik van makkelijk en lekker zittende kleding houdt is een feit.
Zeker als het gaat om truien, dat is het enigste leuke voor mij aan de herfst.

image

De koudere dagen is funest voor mijn lichaam, maar daar ben ik inmiddels wel aan gewend.

image

Afgelopen weekend ging ik een stuk lopen met Sebas en hebben we gelijk outfit foto’s gemaakt.

image

Een lekker zittende, redelijk over sized, trui aan, mijn nikes en gaan!

image

image

De trui die ik aan heb is gebreid, maar niet super dik, ideaal voor dagen zoals nu.

image

Broek: Only.
Trui: Only.
Schoenen: Nikes.

Wat vinden jullie ervan?

Foto’s door Sebas.

image

4 thoughts on “Comfy ootd.

  1. Mirne 1 Okt, 2014 om 10:11 Reply

    Zoiets zou ik zo dragen, leuk!

  2. misspinkynails 1 Okt, 2014 om 13:09 Reply

    Zoiets draag ik ook als het straks kouder word!

  3. artisticstateofmind 4 Okt, 2014 om 17:34 Reply

    Lekkere trui!

Geef een reactie

