Bourjois mini nagellak.

Bourjois is een merk dat ik eigenlijk helemaal niet in mijn stash heb.
Waarom? Geen idee.

image

Dit mini nagellakje heb ik cadeau gekregen en ik was erg benieuwd naar de finish.

Ik kan geen naam vinden op het flesje, alleen een nummer 5101.

image

In het flesje lijkt het een olie finish te hebben en duochroom.
De kleur veranderd van groen/goud naar een beetje blauw.

image

Ik kreeg het helaas niet goed op de foto.
Dekkend in 2 dunne laagjes en drogen doet het erg snel.

image

De lak vind ik erg mooi, alleen ben ik tot de conclusie gekomen dat dit toch niet helemaal mijn kleur is.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

6 thoughts on “Bourjois mini nagellak.

  1. Mariëlle 30 Sep, 2014 om 08:55 Reply

    Wat een schattig lakje en wat een mooie kleur!

  2. Mirne 30 Sep, 2014 om 09:46 Reply

    Ik ben nooit zo weg van deze kleur, ik vind het in het flesje altijd enorm mooi maar op nagels helemaal niet.

  3. Jewel-Nails.nl 30 Sep, 2014 om 09:58 Reply

    Mooie kleur, beetje olie-achtig. Ik vind ze altijd erg leuk als ik ze zie maar ik heb ook geen vergelijkende kleur in mijn stash, toch altijd weer anders als je het op je nagels ziet he 🙂

  4. Tessa 30 Sep, 2014 om 10:36 Reply

    Ik vind hem super! Helemaal mijn kleur! Maar ik merk dat ik het toch niet zo vaak op heb omdat ik het dan toch weer lastig te combineren vind.

  5. misspinkynails 30 Sep, 2014 om 11:29 Reply

    Hij staat je wel erg mooi.

    • dailynailsart 30 Sep, 2014 om 11:54 Reply

      Het is ook een mooi lakje, dat absoluut maar het past toch niet helemaal bij mij vindt ik

Geef een reactie

