Neon Gradiënt.

Maandag dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Vorige week was hrt echt herfst weer, regen,  bewolkt en wat kouder qua temperatuur.

image

Dit weer vroeg natuurlijk om vrolijke nagels.
Na dat ik deze nailart gemaakt had, klaarde de lucht op.

Wat heb je nodig:
– Base coat.
– Top coat.
– Make-up sponsje.
– Roze neon lak van Flormar.
– Shy Violet van Picture Polish.

Stap 1:
Als eerst heb ik mijn nagels met een base coat gelakt.

Stap 2:
Breng van beide kleuren nagellak wat aan op je make-up sponsje.
Dep dit dan op je nagels.

image

Herhaal dit net zo lang tot je het gewenste kleur resultaat hebt.

image

Stap 3:
Nagelriemen schoonmaken,  aflakken met top coat en klaar.

image

Ik vind het vooral leuk dat het paarse shimmers bevat en het roze niet.
Een erg leuk effect.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

4 thoughts on “Neon Gradiënt.

  1. Mariëlle 29 Sep, 2014 om 09:49 Reply

    Heel gaaf!!

  2. Mirne 29 Sep, 2014 om 09:54 Reply

    Ik wilde het net zeggen toen ik las dat je het zelf ook al zegt, het is erg tof dat de paarse wel shimmer heeft en de roze niet! Dat versterkt het effect.

  3. Linda / Oh My Beauty 29 Sep, 2014 om 22:16 Reply

    Mooi gedaan!

  4. misspinkynails 30 Sep, 2014 om 11:30 Reply

    Ik hou van deze kleuren!!

Geef een reactie

