Duitsland aankopen + gifts.

Altijd leuk dat je iemand kent die geregeld naar Duitsland gaat.
Zoals jullie denk ik wel weten zit daar de DM, een soort kruidvat,  waar je mooie merken nagellak kan kopen die hier in Nederland niet verkrijgbaar zijn.

image

Dit is wat ik kocht.

P2 nagellak verdunner.

image

We kennen het allemaal, nagellak dat dik en stroperig is geworden.
Weg gooien is zonde want vaak is het potje niet eens leeg.
Een paar druppeltjes van de nagellak verdunner erin en je nagellak is weer als nieuw.
Er zit 9ml in en kost €1,65.

Ook nam ze voor mij 3 lakjes van P2 mee, een LE.

image

Erg mooie kleuren!
Deze kosten €1,55 per stuk.

En voor de rest kreeg ik nog 3 lakjes van haar cadeau.
1 van Essence, 1 van Bourjois en 1 van H&M.

image

Ik ben erg blij met mijn aankopen de 3 gekregen lakjes.
Van welke willen jullie als eerste een review zien?

image

4 thoughts on “Duitsland aankopen + gifts.

  1. Jewel-Nails.nl 26 Sep, 2014 om 09:15 Reply

    Oh dat kleine lakje van Bourjois ziet er heel mooi uit, beetje olie-achtig! Ben benieuwd naar je swatches 🙂

  2. Nienke 26 Sep, 2014 om 11:20 Reply

    Ik ben erg benieuwd naar de Essence Yes we pop! Hij ziet er zo gek uit in het flesje! Ook de donkere van P2 ziet er erg gaaf uit

  3. misspinkynails 30 Sep, 2014 om 11:27 Reply

    Ze zijn erg leuk he?!

Geef een reactie

