Check & Tweed deel 3.

Afgelopen 2 dagen konden jullie het grootste deel van de LE Check & Tweed zien.
Gemist? Je kan deel 1 en deel 2 terug zien.

image

Natuurlijk heb ik mijn favoriet van deze collectie voor het laatst bewaard.
Als jullie mij een beetje kennen weten jullie dat ik een zwak voor blauw en groen heb.
In deze LE zit dus een prachtige groene kleur.

C05 Hyde In The Park:
Is een mooie donker groene kleur met prachtige shimmers erin.

image

Met 2 dunne laagjes heb je een goede en mooie dekking.
De droogtijd is redelijk snel.

image

Alle lakken uit deze LE bevatten shimmers, ik vind dit erg mooi want het maakt de lakken ‘af’.
Het zijn wel typische herfst kleuren,  maar ik houd ervan.

Alleen een nadeel, de kwasten zijn echt bagger.
Maar goed, de kleuren maken het goed.

Wat vinden jullie van deze LE?

image

3 thoughts on “Check & Tweed deel 3.

  1. Laura 25 Sep, 2014 om 06:35 Reply

    Normaal hou ik niet heel erg van shimmers, maar ik moet toegeven dat deze lak wel erg mooi is!

  2. Linda / Oh My Beauty 25 Sep, 2014 om 22:20 Reply

    Wat een aparte kleur! Ik vind hem mooi!

  3. NailTalk (@MTerveer) 1 Okt, 2014 om 16:59 Reply

    Wauw, die shimmer…. MOOI!

Geef een reactie

