Check & Tweed deel 2.

Gisteren konden jullie het eerste deel al zien van de nieuwe LE van Catrice.
De lakken die in deze collectie zitten zijn echt hele mooie herfst kleuren.
Ik houd ervan!

image

C03 Mind The Red:
Dit is een beetje een koper bruine kleur met shimmers erin.

image

Dekkend in 2 dunne laagjes met een redelijk snelle droogtijd.

image

C04 B’it Chick:
Een mooie donker bruine kleur met shimmers erin.

image

Dekkend in 1 laagje, maar met 2 dunne laagjes vind ik het net wat mooier.
De droogtijd redelijk snel.

image

Ook deze kleuren vind ik weer erg mooi, ik houd wel van de donkere kleuren.

Tip: deze lakken uit de LE Check & Tweed werken ideaal voor een watermarble nailart.

De swatches zijn zonder topcoat.

Wat vinden jullie ervan?

image

2 thoughts on “Check & Tweed deel 2.

  1. Linda / Oh My Beauty 25 Sep, 2014 om 22:13 Reply

    Prachtige kleuren voor de herfst!

  2. NailTalk (@MTerveer) 1 Okt, 2014 om 16:58 Reply

    Beide mooie winterse/ herfst kleuren! Hou ik wel van 😀

Geef een reactie

