Check & Tweed deel 1

Catrice heeft weer een nieuwe LE, de Check & Tweed.
Deze ligt sinds vorige week in de winkels en ik scoorde hem met de 1+1 actie bij het kruidvat.
image

Omdat het 5 lakken zijn, laat ik deze een delen zien, anders wordt het wel een erg lang artikel.

C01 London Calling:
De kleur is een beetje grijs/blauw met prachtige shimmers erin.
image

Dekkend in 2 dunne laagjes met een redelijk snelle droogtijd.
image

C02 England’s Rose:
Een mooie nude kleur met shimmers erin.
image

Dekkend in 2 dunne laagjes met een redelijk snelle droogtijd.
image

Tijdje geleden konden jullie al lezen dat ik een beetje een afkeer heb gekregen tegen Catrice.
Waarom? Omdat de laatste tijd de kwastjes zo gaar zijn, en dan bedoel ik scheve kwastjes, haren die uit steken en daarbij is de prijs ook nog duurder geworden.

Toch kon ik de LE niet laten staan, puur omdat dit echt ‘Daphne’ kleuren zijn.

Morgen zien jullie deel 2 van deze LE.

de swatches zijn zonder topcoat.

Wat vinden jullie ervan?
image

3 thoughts on “Check & Tweed deel 1

  1. Linda / Oh My Beauty 23 Sep, 2014 om 18:22 Reply

    Mooie lakjes! Ik vind die eerste het mooiste!

  2. NailTalk (@MTerveer) 1 Okt, 2014 om 16:58 Reply

    Kom net uit Londen terug van vakantie! Vind ze beide prachtig. Vooral die grijze… Denk dat ik alsnog een paar ga halen van deze collectie!

  3. […] lakte ik mijn nagels eerst met England’s Rose uit de LE Check & Tweed van […]

Geef een reactie

