Pink watermarble

Maandag, dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Vandaag heb ik wederom een watermarble.

image

Wat heb ik gebruikt:
– Bekertje water op kamertemperatuur.
– Wattenstaafjes.
– Naald.
Roze lak van Flormar.
Shy Violet van Picture Polish.
– Base coat.
– Top coat.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vevrolgens met de Roze lak van Flormar.
Dit heb ik gedaan zodat de kleuren van de watermarble straks beter uit komen.

image

Stap 2:
Laat kleur voor kleur een druppeltje lak in het water vallen. Doe dit tot je bekertje aardig vol is.
Dan trek je met een naald lijnen van links naar rechts.

image

Stap 3:
Leg je nagel op het gewenste patroon en houd je nagel in/op het water.
Haal de overtollige lak weg uit het water met een wattenstaafje.
Haal dan je vinger/nagel uit het water.

image

Stap 4:
Je nagelriemen schoonmaken. Aflakken met topcoat en klaar.

image

image

Ik vond deze watermarble zo leuk en goed gelukt dat ik het een week op mijn nagels heb gehad (zonder chippen!).

image

Wat vinden jullie ervan?

image

8 thoughts on “Pink watermarble

  1. Jewel-Nails.nl 22 Sep, 2014 om 08:21 Reply

    Mooi gedaan! Ook erg mooie lak met die kleine glitters erin, ziet er leuk uit zo!

  2. Mirne 22 Sep, 2014 om 09:10 Reply

    Weer heel erg mooi geworden!

  3. misspinkynails 22 Sep, 2014 om 11:40 Reply

    Heerlijke kleuren combi!

  4. margriet kuper 22 Sep, 2014 om 19:56 Reply

    heel mooi

  5. […] kleur roze op mijn nagels. Sinds ik het steeds vaker draag, kan ik de kleur beter waarderen. Deze Pink Watermarble vind ik persoonlijk mijn best gelukte watermarble […]

Geef een reactie

