Purple watermarble.

Ik heb de smaak van watermarble weer helemaal te pakken.
Het is zo leuk om te doen, en je kan eindeloos combineren met kleuren.

image

Het was de bedoeling dat het blauw met roze zou worden, maar doordat mijn basis blauw was, is de watermarble paars uitgevallen.
Ook leuk maar niet helemaal mijn bedoeling.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
Forget Me Not.
Mad Magenta.
– Bekertje water op kamertemperatuur (spa blauw).
– Naald of saté prikker.
– Wattenstaafjes.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens met Forget Me Not.

image

Stap 2:
Laat kleur voor kleur iedere keer een druppeltje nagellak in het water vallen.
Trek dan lijnen met de naald/saté prikker.

image

Stap 3:
Leg je nagel op het water en haal het overtollige lak weg met een wattenstaafje.
Haal dan pas je nagel eruit.

image

Stap 4:
Je nagelriemen schoonmaken.
Alles aflakken met top coat en klaar.

image

Zoals ik al zei was het de bedoeling dat het blauw met roze zou worden, maar het werd paars.

image

image

Ik ben erg tevreden met het resultaat.
Ook hoor ik veel mensen zeggen dat het hen niet lukt.
Geloof me, mij lukte het ook eerst niet, gewoon blijven oefenen!

image

Wat vinden jullie ervan?

image

4 thoughts on “Purple watermarble.

  1. Mirne 19 Sep, 2014 om 10:02 Reply

    Heel erg mooi, zeker doordat de kleuren subtiel bij elkaar passen.

  2. NailTalk (@MTerveer) 19 Sep, 2014 om 10:29 Reply

    Heel mooi! En goed gelukt!

  3. Jewel-Nails.nl 19 Sep, 2014 om 15:10 Reply

    Wat een mooie combinatie! En inderdaad het is meer paars geworden zo samen 🙂

  4. margriet kuper 19 Sep, 2014 om 20:34 Reply

    super mooi

Geef een reactie

