Mad Magenta

Gisteren konden jullie al lezen dat ik 2 lakjes van Picture Polish heb gekocht.
Vandaag wil ik jullie Mad Magenta laten zien.

image

Artikel van gisteren gemist, je kan hem hier terug lezen.

Mad Magenta:
Hoe noem je deze kleur…
Is het roze met een beetje paars, of paars met een beetje roze?

image

Anyway ik vindt het een hele mooie en aparte kleur.
De lak bevat geen shimmers e.d en het is een beetje een creamy lakje.

image

Dekkend is de lak in 2 dunne laagjes en de droogtijd is echt super.

image

Ook kan ik je vertellen dat de lakken van Picture Polish ideaal zijn om een watermarble mee te maken.

image

Picture Polish is verkrijgbaar bij Pretty Polish en kost €13,-.

Wat vinden jullie ervan?

image

7 thoughts on “Mad Magenta

  1. Naomi 18 Sep, 2014 om 09:55 Reply

    Wauw ja het is echt een super leuk kleurtje!

  2. Mirne 18 Sep, 2014 om 11:29 Reply

    Heeeel erg mooi!

  3. NailTalk (@MTerveer) 18 Sep, 2014 om 16:39 Reply

    Lekker opvallend kleurtje, mooie finish ook!

  4. Soraya 18 Sep, 2014 om 19:10 Reply

    Wat een geweldige kleur!

  5. Infinity 18 Sep, 2014 om 19:56 Reply

    Mooie opvallende kleur!

    Liefs,
    Eva ♥

  6. […] heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Forget Me Not. – Mad Magenta. – Bekertje water op kamertemperatuur (spa blauw). – Naald of saté prikker. – […]

  7. […] heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Picture Polish: Mad Magenta. – Zwarte nagellal. – Lacquester: Boulevard of Broken Dreams. – Nail vinyls (lang […]

Geef een reactie

