Forget Me Not.

Ik had nog een verjaardag cadeau tegoed van iemand, en besloot om 2 lakjes van Picture Polish te bestellen.
Zo had ik er nog een aantal op mijn verlanglijstje staan.

image

Picture Polish heeft echt mijn hart gestolen, ze hebben zulke mooie lakken en prachtige finishes. Forget Me Not is er 1 van.

Forget Me Not:
Het is een mooie donker blauwe kleur die prachtige shimmers/glitters bevat.

image

Ik zelf vind deze, qua finish, lijken op Shy Violet.

image

Dekkend is de lak in 2 dunne laagjes en de droogtijd is redelijk snel.

image

Wat ik merk aan deze lakken is dat het een beetje een gel look finish heeft.
Het is niet keihard op je nagels, maar wat zachter,  ik zelf vind dit erg mooi.

image

De houdbaarheid is ook echt prima, 5 dagen heb ik deze lak gedragen zonder beschadigingen.

image

Picture Polish is verkrijgbaar bij Pretty Polish en kost €13,-.
Het is wel wat prijzig, maar ik vind het het meer dan waard.

Wat vinden jullie ervan?

image

9 thoughts on “Forget Me Not.

  1. Margo 17 Sep, 2014 om 08:42 Reply

    Oh wauw wat een mooi blauw kleurtje en wat zijn die sprinkels leuk.. staat heel mooi op je nagels!

  2. Lonneke 17 Sep, 2014 om 09:02 Reply

    Wauw wat een mooie intense kleur en ik vind het helemaal mooi door de fijne glitters erin.

  3. Mirne 17 Sep, 2014 om 11:40 Reply

    Ik had bij forget me not gedacht aan een zachter blauw kleurtje, zoals de bloemen. Maar deze is ook erg mooi.

  4. Priscilla 17 Sep, 2014 om 16:45 Reply

    Wat een prachtige kleur!

  5. misspinkynails 17 Sep, 2014 om 19:15 Reply

    Ik hou wel van zulke blauwe kleurtjes!

  6. […] van gisteren gemist, je kan hem hier terug […]

  7. NailTalk (@MTerveer) 18 Sep, 2014 om 16:38 Reply

    OOH die shimmer, mooi! Prachtig lakje!

  8. […] heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Forget Me Not. – Mad Magenta. – Bekertje water op kamertemperatuur (spa blauw). – Naald of saté […]

  9. […] heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Picture Polish Forget Me Not. – Picture Polish Honey Moon. – El Corazon No […]

Geef een reactie

