Island Coral.

Het is nagelfestijn bij het kruidvat, 1+1 gratis dus.
Zo nam ik dus 2 lakjes van Sinful Colors mee.
Een witte als back up en een mooie coraal kleur.

image

#1103 Island Coral:
Dit is een mooie koraal roze kleur zonder shimmers.

image

Het kwastje is lang en smal, wat ik zelf erg prettig vind werken.
Zie je die glans, dat is de lak zelf! Super!

image

Dekkend is de lak in 2 dunne laagjes.
De droogtijd is ook redelijk snel.

image

Sinful Colors kost €1,99 ik vind dit echt een prima prijs.
Ze hebben veel verschillende kleuren die allemaal even mooi zijn.

image

Ik weet dat Sinful Colors bij de wat grotere kruidvat filialen verkrijgbaar is en bij de nagellak remover e.d staat.

Wat vinden jullie van het merk?

image

3 thoughts on “Island Coral.

  1. Mirne 16 Sep, 2014 om 10:59 Reply

    Onwijs mooie kleur!

  2. Jewel-Nails.nl 16 Sep, 2014 om 21:19 Reply

    Ik heb nog geen enkel lakje van dit merk, maar nu ik steeds overal swatches zie begint het wel te kriebelen! Ik vind deze kleur erg mooi!

  3. misspinkynails 17 Sep, 2014 om 19:25 Reply

    Lekker kleurtje!

Geef een reactie

