Essence watermarble

Maandag, dat betekend weer Nailart Monday op het blog.
Het is alweer even geleden dat ik een watermarble nailart gemaakt heb, dus het werd wel weer tijd.

image

Ik had de smaak weer helemaal te pakken, dus jullie zullen de komende tijd wat meer watermarble nailarts voorbij zien komen.

Wat heb je nodig:
– Bekertje water op kamer temperatuur.
– Naald of saté prikker.
– Wattenstaafjes.
– 2 kleuren nagellak ( ik heb #01 en #03 gebruikt van essence LE Hello Autumn).
– Base coat.
– Top coat.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgen 1 laagje met #03.
Dit heb ik gedaan zodat de kleuren van de watermarble beter naar voren komen.

image

Stap 2:
Laat iedere keer kleur voor kleur een druppeltje nagellak in het water vallen.
Doe dit net zo lang tot je bekertje vol is.
Dan ga je met je naald of saté prikken lijnen trekken in het water (zie foto’s).

image

Stap 3:
Plaats dan je nagel op het gewenste patroon.
Houd je nagel op het water en haal met een wattenstaafje de overtollige lak weg.

image

Stap 4:
Je nagelriemen schoonmaken.
Aflakken met topcoat en klaar!

image

image

Het is even wat werk, maar het resultaat is zo leuk!
Ik kies ervoor om nagel voor nagel te werken, maar je kan ook meerdere nagels tegelijk op het water plaatsen.

image

image

Waarom ik nagel voor nagel werk?
Omdat ik dan (vind ik zelf) het mooiste resultaat krijg op iedere nagel.

Wat vinden jullie ervan?

image

17 thoughts on “Essence watermarble

  1. Xandra 15 Sep, 2014 om 08:58 Reply

    Heel leuk! Maar kost ’t niet superveel nagellak als je voor iedere nagel zo’n patroontje met druppels moet maken?

    • dailynailsart 15 Sep, 2014 om 09:00 Reply

      Thnx. Als je dit altijd doet dan wel ja. Maar maak nooit een lakje op dus voor mij is dit geen probleem.

      • Xandra 15 Sep, 2014 om 09:00

        Oja, dat scheelt. Ik heb ook wel voldoende haha. Misschien eens proberen als m’n nagels weer wat langer zijn..

      • dailynailsart 15 Sep, 2014 om 09:01

        Leuk! Zou je dit dan op mijn facebook pagina willen plaasten zodat ik het kan zien?

      • Xandra 15 Sep, 2014 om 09:26

        Sure, doe ik! X

  2. mandybosnails 15 Sep, 2014 om 09:21 Reply

    Heel erg leuk. Heb het ook al verscheidene keren gedaan en blijft toch het leukste om te doen ook al is het veel werk. Het resultaat maakt het elke x weer goed! 😉

    • dailynailsart 15 Sep, 2014 om 09:30 Reply

      Het is wat werk idd, maar het is zo leuk om te doen

  3. Jewel-Nails.nl 15 Sep, 2014 om 09:22 Reply

    Wauw, wat een mooie watermarble! Ziet er heel strak en netjes uit!

  4. Bethany - Betty Budget 15 Sep, 2014 om 09:26 Reply

    wauw supermooi 💅💕

  5. Mirne 15 Sep, 2014 om 10:06 Reply

    oh wow, dit lukt jou gewoon super strak! Bij mij is het altijd een chaos..

    • dailynailsart 15 Sep, 2014 om 10:08 Reply

      Oefening baart kunst. Echt waar, veel oefenen dan lukt het vanzelf. Ik gebruik ook spa blauw want gewoon kraanwater werkt bij mij niet.

  6. Mariëlle 15 Sep, 2014 om 10:33 Reply

    Ik vind het ZO leuk, maar ik heb het nog nooit gedaan eigenlijk!

  7. Lonneke 15 Sep, 2014 om 10:59 Reply

    Heel mooi is deze watermarble geworden!

  8. margriet kuper 15 Sep, 2014 om 18:58 Reply

    wauw…ziet er zo perfect uit bij jou…helaas lukt dit mij nog lang niet.

  9. misspinkynails 17 Sep, 2014 om 19:22 Reply

    Jaaaaa! Hij is leuk! De kleuren passen ook zo mooi bij elkaar!

Geef een reactie

