Super neon van Flormar.

Van de week was ik even bij Claire thuis, en zag ik een nagellakje staan van Flormar.
Een merk dat ik nog niet in mijn stash heb maar er wel graag aan wil toevoegen.
Binnenkort toch maar een dagje Amsterdam.

image

De prijs van Flormar weet ik niet, maar van horen zeggen is het redelijk budget.
Ik nam het lakje van Claire mee naar huis om deze te testen.

N008:
Het is een neon roze lak, en believe me het is écht neon!

image

Het kwastje is lang en smal, en lakt erg fijn.
De lak is dekkend in 2 dunne laagjes.

image

De neon lakken die ik heb drogen vaak semi mat op, maar deze heeft een mooie glans van zich zelf.

image

image

De droogtijd ben ik ook zeer tevreden over, lekker snel dus.

image

Binnenkort ga ik zeker naar Amsterdam om  wat lakjes te halen van Flormar.

Kennen jullie dit merk al, en wat vinden jullie ervan?

image

6 thoughts on “Super neon van Flormar.

  1. Mirne 12 Sep, 2014 om 08:58 Reply

    Wow, hij is inderdaad klink neon!

  2. Lonneke 12 Sep, 2014 om 10:07 Reply

    Ik ben nog niet bekend met dit merk, maar ik zie regelmatig hiervan leuke lakjes voorbij komen. Ik ben gek op roze en vind deze ook erg mooi.

  3. misspinkynails 12 Sep, 2014 om 15:14 Reply

    Ik hou van Flormar! Voor €2,95 per lak vind ik erg budget!

  4. NailTalk (@MTerveer) 12 Sep, 2014 om 16:39 Reply

    Heerlijk kleurtje! Vooral met die zon erbij, top!

  5. Linda / Oh My Beauty 13 Sep, 2014 om 20:49 Reply

    Prachtig lakje!

  6. […] – Bekertje water op kamertemperatuur. – Wattenstaafjes. – Naald. – Roze lak van Flormar. – Shy Violet van Picture Polish. – Base coat. – Top […]

Geef een reactie

