Charlie Seen in Green.

Vandaag het 2de en tevens laatste lakje uit de LE Hello Autumn van essence.
Ik heb er maar 2 gekocht omdat ik de andere kleuren niet boeiend vond.
image

Ook in deze thermo lak ben ik wat teleurgesteld.
Net als Beauti-Fall Red valt bij deze ook het kleurverschil tegen.
Wellicht dat als het weer wat kouder is je meer en duidelijker verschil ziet.

03 Charlie Seen in Green:
Het is een lime groene kleur die tempratuur gevoelig is.
Wat in houdt dat deze van kleur veranderd bij tempratuur.
image

De lak is dekkend in 2 dunne laagjes en droogt erg snel.
image

Zoals ik al aangaf vind ik het kleur verschil erg weinig.
Je ziet het wel, maar ik had er meer van verwacht.
image

image

De kleur daarentegen vind ik wel mooi en apart.
Wat vinden jullie ervan?
image

5 thoughts on “Charlie Seen in Green.

  1. Mirne 11 Sep, 2014 om 09:44 Reply

    Ik vind deze kleur denk ik wel het leukste van de thermo lakjes!

  2. misspinkynails 11 Sep, 2014 om 12:44 Reply

    Ik heb deze ook. Vond deze kleur lekker fris! Staat je goed!

  3. NailTalk (@MTerveer) 11 Sep, 2014 om 14:35 Reply

    Echt jammer ja, van het effect. Maar vind dit kleurtje wel erg mooi!

  4. tessbo 12 Sep, 2014 om 07:12 Reply

    Ik vind het kleurtje op zich erg leuk 🙂 mooie gelakt!

  5. […] – Naald of saté prikker. – Wattenstaafjes. – 2 kleuren nagellak ( ik heb #01 en #03 gebruikt van essence LE Hello Autumn). – Base coat. – Top […]

Geef een reactie

