Beauti-Fall Red

Sinds vorige week ligt de nieuwe LE van Essence in de winkels, namelijk Hello Autumn.
Alle lakken in deze collectie zijn met thermo effect.
Dit houd in dat het van kleur veranderd door de tempratuur.

image

01 Beauti-Fall Red:
Het is een mooie rode kleur die ook naar mijn mening een vleugje bruin erin heeft.

image

Een typisch herfst kleurtje dus.
Dekkend in 2 dunne laagjes met een snelle droogtijd.

De kleur zou van ligt rood naar donker rood moeten veranderen.
Donker rood wanneer je nagels ‘koud’ zijn.

image

Ik heb het getest met koud water en warm.
Echt een duidelijke kleur verandering zie ik niet, maar het is er wel.

image

Zelf denk ik dat als het echt kouder gaat worden je meer kleur verschil zal zien.
Ook heb je voor deze lakken wel langere nagels nodig, dit omdat je nagel tips kouder zijn dan je nagelbed.

Raad ik deze lak aan?
Voor de prijs zou ik het zeker niet laten, het kleur verschil is er wel.

Wat vinden jullie ervan?

image

5 thoughts on “Beauti-Fall Red

  1. glamorouslifestyle 10 Sep, 2014 om 08:44 Reply

    Leuke kleur! Grappig effect ook! Misschien dat ik ‘m een keertje meeneem 😉

  2. Mirne 10 Sep, 2014 om 10:54 Reply

    Ik vind het effect nog niet zo heel bijzonder, maar inderdaad zoals je zegt, misschien wel als het wat kouder is.

  3. NailTalk (@MTerveer) 10 Sep, 2014 om 11:04 Reply

    Jammer dat het effect zo slecht is. Bij alle lakjes van deze collectie! Maar ach, de prijs is leuk, de kleuren zijn leuk, wat wil je nog meer 😀 Mooie swacthes!

  4. misspinkynails 11 Sep, 2014 om 12:47 Reply

    Ik vond deze kleur niet zo mijn ding en heb hem laten staan 🙂

  5. […] – Naald of saté prikker. – Wattenstaafjes. – 2 kleuren nagellak ( ik heb #01 en #03 gebruikt van essence LE Hello Autumn). – Base coat. – Top […]

Geef een reactie

