Bday outfit.

Vorige week woensdag was ik jarig, en wat had ik een heerlijk weer.
Genoeg reden dus om mijn jurkje uit de kast te halen.

image

Ik ben echt geen meisje meisje, ik draag dan ook zelden jurkjes.
Dit jurkje daarentegen vind ik ideaal.
Het heeft de perfecte lengte voor mij, niet te kort en niet te lang.

image

image

Ik combineerde het jurkje met een leuk vrolijk bloesje en mijn pumps met studs.

image

image

image

Schoenen: Van Haren.
Jurkje: H&M.
Bloesje: Tommy Hilfiger.
Ketting en zonnebril: Primark.

image

Foto’s door Claire.

Wat vinden jullie ervan?

image

One thought on “Bday outfit.

  1. misspinkynails 11 Sep, 2014 om 12:50 Reply

    Lekker feestelijk!

Geef een reactie

