High-End Nails.

Maandag, dat betekend weer Nailart Monday op het blog.
Ik heb deze nailart High-End genoemd omdat ik, je raad het al, High-End producten heb gebruikt (de lakken dan).

image

Uiteraard leg ik weer stap voor stap uit hoe ik deze nailart gemaakt heb.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
Chanel Taboo.
Chanel Sweet Lilac.
– Infinity plate #37.
– Stempel en schraper.

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een basecoat.
Vervolgens met de chanel lakjes.
Ik heb er voor gekozen om mijn ringvinger en duim te lakken met Taboo en de rest met Sweet Lilac.

image

Stap 2:
Breng wat Taboo aan op de plate.

image

Schraap het overtollige lak eraf.

image

Stempel erover heen.

image

Vervolgens op je nagels.

image

Stap 3:
Je nagelriemen schoonmaken.
Aflakken met topcoat en klaar.

image

Ik vind Taboo en Sweet Lilac echt een hele mooie combinatie.
Wat vinden jullie ervan?

image

4 thoughts on “High-End Nails.

  1. Lonneke 8 Sep, 2014 om 09:19 Reply

    Wat een super leuke nailart!

  2. tessbo 8 Sep, 2014 om 17:58 Reply

    Ja, echt super tof. Vind de combinatie ook erg leuk 🙂

  3. NailTalk (@MTerveer) 10 Sep, 2014 om 11:05 Reply

    Weer heel mooi gemaakt zeg!

  4. misspinkynails 11 Sep, 2014 om 12:51 Reply

    Ik hou echt van zulke combinaties met stempels! super!

Geef een reactie

