Sweet Lilac.

Jullie konden in de plog van gisteren al zien dat ik flink verwend ben op mijn Bday.
Zo kreeg ik dus ook een prachtige nagellak van Chanel.

image

Dit is nu mijn 4de nagellak van Chanel, en ook deze krijgt een speciaal plekje in mijn stash.

615 Sweet Lilac:
Het is een mooie lila kleur, eenmaal op je nagels krijg ik echt dat ‘zoete’ gevoel.

image

In het flesje zag ik mooie rode shimmers erin zitten, helaas zie ik daar weinig tot niks van terug op mijn nagels.
Dat neemt niet weg dat het alsnog een prachtige kleur is.

image

Dekkend in 2 dunne laagjes.
De droogtijd is echt super snel.

image

Net als de andere Chanel lakjes die ik heb, ben ik er echt super blij mee.

image

De prijs kwaliteit verhouding is ook meer dan prima.

Chanel nagellak is o.a verkrijgbaar bij de Douglas en kost €23,95.

Wat vinden jullie ervan?

image

8 thoughts on “Sweet Lilac.

  1. Lonneke 5 Sep, 2014 om 08:04 Reply

    Wat een lief kleurtje!

  2. Margo 5 Sep, 2014 om 08:51 Reply

    Wat een mooierd! Ik heb hem ook gekregen laatst, ga hem nu ook snel uitproberen nu ik dit heb gezien 🙂

  3. glamorouslifestyle 5 Sep, 2014 om 08:55 Reply

    Waauw wat een super leuke kleur! Zelf heb ik helemaal geen lakjes van Chanel maar dat maakt ze niet mooi!

  4. Manon 5 Sep, 2014 om 11:26 Reply

    Echt een heel mooi kleurtje is dit zeg ❤

  5. […] heb ik gebruikt: – Base coat. – Top coat. – Chanel Taboo. – Chanel Sweet Lilac. – Infinity plate #37. – Stempel en […]

  6. tessbo 9 Sep, 2014 om 20:27 Reply

    Echt een super toffe kleur, begrijp dat je er blij mee bent 🙂

  7. misspinkynails 11 Sep, 2014 om 12:53 Reply

    Wauw! Ik heb geen lakje van Chanel! Maar als ik deze kleur zie begint het toch een beetje te kriebelen!

Geef een reactie

