Plog 3-09-’14. Mijn Bday!

Gisteren was ik jarig en ik zou het helemaal niet vieren.
Dit omdat het een doordeweekse dag is en de wekker vandaag gewoon vroeg ging.
Toch heb ik een super dag gehad en ben ik echt onwijs verwend!

image

Mijn ochtend begint altijd met een wandeling met Smokey.
Het was heerlijk weer.

image

Toen ik weer thuis was stond Claire aan de deur met koffie en een krat vol cadeautjes!
Zo lief, ze ging ook nog eens ontbijt maken voor me.

image

Van Claire en haar vriend heb ik een mooie ketting gekregen, een oogschaduw palette, giraf onesie, een warme pyjama en een prachtige tas!

image

Daarna zijn we taart gaan halen, bedoel ik vier het dan wel niet, maar taart hoort gewoon op je Bday!

image

Claire koos voor een stukje brownie vlaai en ik koos voor mokka.
Yummie!

image

Daarna hebben we nog even outfit foto’s gemaakt.

image

Omdat het zo heerlijk weer was zijn we op het balkon gaan zitten met een heerlijk wijntje!

image

5 uur, Sebas kwam thuis uit zijn werk en hij schoof mij een Douglas tasje in mijn handen.
Er zat een mooi nagellakje van Chanel in (615 Sweet Lilac).

Blij dat ik was met het lakje, haalt hij achter zijn rug nog een Swarovski tasje vandaan.

OH MY GOSH!
Ik kreeg een prachtige simpele ketting met oorknopjes! De tranen schoten letterlijk in mijn ogen. Zo een mooi cadeau!

image

We sloten de avond af met pannenkoeken en daarna een bakje koffie!

image

Ik heb echt een top dag gehad, en wat had ik een geluk met het weer.

Aanstaande zaterdag vier ik het ‘echt’.
Eerst naar de honden show in Ahoy, dan wat eten en een avondje poolen.

image

7 thoughts on “Plog 3-09-’14. Mijn Bday!

  1. tessbo 4 Sep, 2014 om 09:35 Reply

    Goed zo lekker verwend op je verjaardag, ziet er leuk uit. Alsnog gefeliciteerd! 😀

  2. Margo 4 Sep, 2014 om 10:40 Reply

    Wat lief van je vriend! Ziet eruit alsof je een gezellig dag hebt gehad 🙂 ook alvast veel plezier op zaterdag!

  3. Lonneke 4 Sep, 2014 om 12:35 Reply

    Gefeliciteerd nog met je verjaardag! Je hebt echt super leuke cadeautjes gekregen. Leuk deze vlog.

  4. Wendy (MissPinkyNails) 4 Sep, 2014 om 16:21 Reply

    Kijk zo hoort het! Lekker verwend worden op je verjaardag! Heerlijk zeg!

  5. Carmen 4 Sep, 2014 om 17:15 Reply

    Leuk! Nog gefeliciteerd!

  6. margriet kuper 4 Sep, 2014 om 19:28 Reply

    zoo, je bent goed verwend…leuk hoor…veel plezier alvast zaterdag…

  7. mark 26 Feb, 2016 om 17:17 Reply

    jezus wat een kut verjaardag heb jij gehad he

Geef een reactie

