Listen To Your Momager.

Vandaag heb ik weer een prachtige nagellak van Nicole by O.p.i voor jullie.
Dit merk was onlangs verkrijgbaar bij de Big Bazaar.

image

Listen To Your Momager!
Het is een prachtige donker blauwe kleur met diverse blauwe shimmers erin.

image

Ik houd van de kleur blauw en al helemaal als er mooie shimmers in zitten, deze lak kon ik dus ook niet weerstaan.

image

De lak is mooi dekkend in 2 dunne laagjes en droogt erg snel op.

image

Ik weet niet wat het is, maar ik houd echt van deze donkere kleuren of het nou hartje zomer is of niet.

image

Of dat deze lak nog verkrijgbaar is weet ik niet, omdat het al enige tijd geleden is dat ik deze kocht.
De prijs ligt rond de €2,-.

Wat vinden jullie ervan?

image

5 thoughts on “Listen To Your Momager.

  1. tessbo 3 Sep, 2014 om 07:40 Reply

    Ik heb ook wat met donkere kleuren, deze is erg mooi!

    • dailynailsart 3 Sep, 2014 om 07:40 Reply

      Ik kan ze gewoon niet weerstaan. Zo ook red-y and willing van china glaze. Ook zooo mooi

  2. Jewel-Nails.nl 3 Sep, 2014 om 07:54 Reply

    Ja deze is echt heel erg mooi! Ik heb ook iets met donkerblauw en donkerpaars, prachtige kleuren, of het nou zomer is of niet 😉

  3. Lonneke 3 Sep, 2014 om 08:18 Reply

    Wat een gaaf kleurtje!

  4. Wendy (MissPinkyNails) 4 Sep, 2014 om 16:23 Reply

    Wat een heerlijke kleur zeg!

Geef een reactie

