Fantasy nails

Maandag, dat betekent weer Nailart Monday op het blog.
Ik had totaal geen idee hoe ik deze nailart moest noemen, maar fantasy nails vond ik er wel bij passen.

image

Normaal gesproken leg ik met tekst én foto’s stap voor stap uit hoe ik de nailart gemaakt heb.
Vandaag gaat het een beetje anders, voornamelijk met foto’s.

Hoop dat het duidelijk is voor jullie.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
Miss-Magneta Me?.
– Zwarte, witte en zilveren glitter stripers (max).
– Dotting tool.

image

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens met Miss-Magneta Me?.

image

Stap 2:
Gebruik hiervoor de witte striper.

image

Stap 3:
Gebruik de zwarte striper.

image

Stap 4:
Gebruik de zilveren glitters striper.

image

Stap 5:
Gebruik je dotting tool.

image

Ik hoop dat het zo duidelijk is.

image

Het is een vrij simpele nailart met een leuk speels resultaat.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

3 thoughts on “Fantasy nails

  1. Lonneke 1 Sep, 2014 om 08:47 Reply

    Wat een mooie nail art, zoiets wil ik ook weleens proberen. Vind de kleuren erg mooi die je hiervoor hebt gebruikt.

  2. NailTalk (@MTerveer) 1 Sep, 2014 om 16:55 Reply

    Leuk, lekker freehand, mooi gedaan!

  3. Wendy (MissPinkyNails) 4 Sep, 2014 om 15:55 Reply

    Ik hou hier van!

Geef een reactie

