Nude with a touch of Neon.

Het weer zit de laatste dagen niet helemaal mee.
Regen, koud en zelfs met een deken op de bank zitten.
Dit vroeg natuurlijk gewoon om vrolijke nagels!

image

Het is een hele simpele nailart die ik al vaker voorbij heb zien komen, en besloot om hem nu maar gewoon te maken.
Uiteraard leg ik weer stap voor stap uit hoe ik deze nailart gemaakt heb.

Wat heb ik gebruikt:
– Base coat.
– Top coat.
Chanel #559 Frenzy.
– China Glaze Grass Is Lime Greener en Thistle Do Nicely.
– Dotting tool.

image

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Verbolgen met Frenzy.
Laat dit goed drogen.

image

Stap 2:
Met Thistle Do Nicely heb ik een halve cirkel/ halve french manicure.

image

Stap 3:
Met Grass Is Lime Greener heb ik hetzelfde gedaan alleen dan op de andere helft.

image

Stap 4:
Vervolgens heb ik met een dotting tool nog wat dots geplaatst.

image

Stap 5:
Nagelriemen schoonmaken, aflakken met topcoat en klaar!

image

Zoals ik al zei heel simpel en je hebt er weinig voor nodig.
Ik vind de combinatie nude met neon erg gaaf, en ga deze combi zeker nog eens dragen.

image

Wat vinden jullie ervan?

image

2 thoughts on “Nude with a touch of Neon.

  1. Judithr8 29 Aug, 2014 om 11:48 Reply

    Heel leuk gedaan! Mooie combinatie van kleuren zo!

  2. NailTalk (@MTerveer) 30 Aug, 2014 om 10:31 Reply

    Kleurtjes passen perfect bij elkaar 🙂 Leuk!

Geef een reactie

