Bday winactie(s)

3 september ben ik jarig, dan wordt ik 24 jaar jong.
Dit wil ik toch ook een beetje vieren met mijn lezers/volgers.
Samen met GetYourNailsDone heb ik 3 setjes nagellak samen gesteld die wij gaan weg geven.

image

De winacties gaan plaats vinden op twitter, instagram en facebook.
Dus iedereen die maakt een kans!

Je mag op alle 3 de social media mee doen!

Dit zijn de setjes die wij weg gaan geven!

image

image

image

Elk setje bevat 2 lakjes van Safari en 2 van Essence!

De winnaars maak ik bekend op 3 september!

Volg GetYourNailsDone op TwitterInstagram en Facebook.

Volg Dailynailsart op TwitterInstagram en Facebook.

image

4 thoughts on “Bday winactie(s)

  1. NailTalk (@MTerveer) 28 Aug, 2014 om 11:14 Reply

    Leuk! Ik volg jullie overal en doe dan ook graag mee 😀

  2. Kim Bakker 28 Aug, 2014 om 11:44 Reply

    Alvast gefeliciteerd! Ik doe zeker me want ik ben gek op nagellak 🙂
    Ik volg jullie beide op alles en ik doe op alles mee! Haha
    Twitter: KimBakkerx
    Instagram: xkimbakkerx
    Facebook: Kim Bakker

    Succes allemaal!
    Liefs Kim

  3. tessbo 29 Aug, 2014 om 07:36 Reply

    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag! X

  4. blossomslife 2 Sep, 2014 om 22:49 Reply

    Gefeliciteerd. Ik doe graag mee 🙂 volg beiden overal met justnailpolishes justnailpolishes of blossomslifenl.

Geef een reactie

