Miss-Magenta Me?

Enige tijd geleden liep ik de Big Bazaar binnen,  ik had vernomen dat ze daar Nicole by O.p.i verkochten.
Dus ik liep direct naar het make-up gedeelte.

image

Daar zag ik allemaal prachtige kleuren van Nicole by O.p.i en nam er 2 mee.

Miss-Magenta Me?
Het is een roze/paarse kleur met heel veel zilveren shimmers erin.

image

De shimmers zie je al duidelijk in het flesje en zie je ook goed terug op je nagels.

image

Het kwastje is redelijk breed en lakt erg fijn.
Dekkend is de lak in 2 dunne laagjes.

image

De droogtijd is echt super!
10 nagels gelakt dan is de eerste al zo goed als droog.

image

Ik vind het echt een hele mooie kleur, en ik denk dat deze nog mooier is in de zon.

image

Wat ik er precies voor heb betaald weet ik niet meer, maar dacht rond de €2,-.
Of dat Nicole by O.p.i nog steeds te koop is bij Big Bazaar weet ik niet, maar als je er een keer bent neem dan zeker een kijkje.

Wat vinden jullie?

image

One thought on “Miss-Magenta Me?

  1. NailTalk (@MTerveer) 27 Aug, 2014 om 14:42 Reply

    Hij is prachtig! Mooie swatches ook!

Geef een reactie

