Snake print nails

Maandag, dat betekend weer Nailart Monday op het blog.
Ik had geen idee hoe ik deze nailart moest noemen, maar ik vond het wel lijken op een slangen print.

image

Ik leg jullie weer stap voor stap uit hoe ik deze nailart gemaakt heb en welke producten ik heb gebruikt.

Wat heb je nodig:
– Base coat.
– Top coat.
– Infinity plate #70.
– Stempel kussen en schraper.
– China Glaze At Vase Value.
– Nailways #81B #85B.

image

Stap 1:
Als eerste heb ik mijn nagels gelakt met een base coat.
Vervolgens met At Vase Value.
Laat dit goed drogen.

image

Stap 2:
Breng wat #81B aan op de stempel plate, schraap het overtollige lak eraf, en stempel het dan op je nagels.

image

image

image

image

Stap 3:
Herhaal stap 2 maar dan met #85B en doe dit met het andere patroon.

image

image

image

image

Stap 4:
Nagelriemen schoonmaken,  aflakken met topcoat en klaar!

image

image

image

De lakken van Nailways stempelen echt onwijs goed!
Ben je nog opzoek naar goede stempel lakken dan raad ik je deze echt aan.
Ze zijn te koop bij Nailways en kosten €3,95.

Wat vinden jullie ervan?

image

5 thoughts on “Snake print nails

  1. Judithr8 25 Aug, 2014 om 10:00 Reply

    Heel mooi! Het heeft een beetje een optisch illusie effect ofzo, gaaf!

  2. Jewel-Nails.nl 25 Aug, 2014 om 12:09 Reply

    Heel leuk gedaan! Ik moest meteen denken aan een 3D effect, alsof je met zo’n 3D brilletje je nailart moet bekijken 😉 Haha, zou het eens testen! hihi.

    • dailynailsart 25 Aug, 2014 om 12:10 Reply

      Hahaha, helaas niet zo een bril in huis, maar het lijkt er wel op idd.

  3. NailTalk (@MTerveer) 25 Aug, 2014 om 16:29 Reply

    Echt zo leuk! Heel gaaf effect, heeft wat 3 D achtigs 😀

Geef een reactie

